.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درخواست آیت الله طبرسی از دولتی ها ؛
دولت در انتخاب مسؤولان به‌درستی عمل کند
شمال نیوز : نماینده ولی‌فقیه در مازندران با تأکید بر رعایت شایسته ساری در انتخاب مدیران گفت: هنوز با شایسته‌سالاری در انتخاب مدیران فاصله‌داریم.....

شمال نیوز : نماینده ولی‌فقیه در مازندران با تأکید بر رعایت شایسته ساری در انتخاب مدیران گفت: هنوز با شایسته‌سالاری در انتخاب مدیران فاصله‌داریم.

به گزارش شمال نیوز ، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های نماز جمعه ساری بابیان اینکه باید از شایسته‌ها و بهترین‌ها در مدیریت‌ها بهره‌گیری شود اظهار داشت: هنوز با شایسته ساری در برخی مدیریت‌ها فاصله‌داریم.

وی با تأکید بر اینکه نباید برای کار بزرگ از افراد ضعیف استفاده شود، تصریح کرد: نباید مدیریت به کسانی واگذار شود که کاردانی ندارند.

امام‌جمعه ساری، بینش سیاسی را از لازمه‌های مدیریت در جامعه اسلامی برشمرد و گفت: مدیران باید در مواقع بحران در کنار مردم باشند و از آنان پشتیبانی و حمایت کنند و مدیری که بینش سیاسی نداشته باشد نمی‌تواند زیرمجموعه خود را اداره کند.

آیت‌الله طبرسی، مسلمان و مؤمن بودن را از دیگر لازمه‌های مدیریت در جامعه اسلامی بیان کرد و گفت: طبق تأکید اسلام مؤمنان باید بر مؤمنان مدیریت کنند و غیرمسلمان نمی‌تواند مسئولیتی در جامعه اسلامی داشته باشند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، در بخش دیگر از سخنانش بر لزوم اجرایی شدن فرامین مقام معظم رهبری در جامعه تأکید کرد و گفت: برای اجرایی شدن شعار محوری سال باید همت و تلاش مضاعف داشته باشیم.

امام‌جمعه ساری، همچنین به حادثه ساختمان پلاسکو اشاره و از آن به عنوان سونامی عظم یاد کرد و از دولت خواست تا نسبت به ساماندهی و ایمن سازی ساختمان های مرتفع شبیه پلاسکو اقدام کند.

وی از مسئولان خواست تا فکری به حال ساختمان های فرسوده کشور کنند و با تقدیر از جانفشانی های آتش نشانان افزود: این حادثه دل مردم را به درد آورد و آتش نشانان با ایثارگری، متعهدانه ایستادگی کردند.

آیت الله طبرسی همچنین با اشاره به آغاز دوره ریاست جمهوری ترامپ و ورودش به کاخ سفید اظهار امیدواری کرد تا تغییری در فضای سیاسی آمریکا ایجاد شود.

امام جمعه ساری، خواهان حمایت از تولید داخلی و کشاورزی شد و از دولت خواست تا نسبت به اجرایی کردن وعده ها در زمینه حمایت از باغداران خسارت دیده استان اقدام کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.217 seconds.